Gå direkte til indhold
 

itm8 er nærmest vores kollegaer

Læsetid i minutter: 1

Rezas

Det nærmeste på en it-afdeling

Hos Rezas giver det ikke mening at have en intern it-afdeling. Men med vores løsning føles det alligevel, som om de har det – og det til en fast lav pris hver måned.

Rezas-case

Om Rezas

Nordeuropas største leverandør af håndknyttede tæpper

Rezas er Nordeuropas største engrosleverandør af håndknyttede kvalitetstæpper. Fra lageret i Odense tilbyder de over 100.000 unikke tæpper i alle størrelser – lige fra klassiske, orientalske tæpper til moderne design, der passer til den skandinaviske boligstil.

Udfordringen

Driftforstyrrelser og ustabilt it-setup

I 2020 oplevede Rezas store problemer med deres daværende it-setup. Udfald og driftsforstyrrelser var blevet en ugentlig udfordring, og det var tydeligt, at der skulle ske noget nyt. De havde brug for en partner, der kunne trykprøve hele systemet og finde den rigtige løsning.

"Med itm8 har vi ikke kun fået adgang til en god it support. Vi har nærmest fået flere kolleger. De er vores forlængede arm i forretningen, og kommunikationen er lige i øjet" siger Maja Lundgreen, Marketing Manager i Rezas.

”Jeg kan anbefale itm8 til alle, hvor det ikke giver mening selv at have egen it afdeling."

Maja Lundgreen, Marketing Manager i Rezas

Løsningen

Behøver ikke tænke på IT. Den klarer itm8

Vi trådte ind og løste Rezas’ it-udfordringer, og siden da har vi fungeret som deres faste it-partner. I dag håndterer vi alt, hvad der har med deres it at gøre – fra licenser, backup og hosting til daglig support.

“itm8s support er guld værd for os. Og muligheden for at dele skærmen gør det ekstra nemt og effektivt – særligt for kollegaer, der måske ikke er så stærke i it,” fortæller Maja Lundgreen.

For Rezas betyder det, at de ikke længere skal bekymre sig om tekniske problemer, indkøb eller processer, der kan optimeres. I stedet kan de fokusere på deres kerneforretning, mens vi tager os af resten. Alt dette sker til en fast pris hver måned, uanset hvor meget support de har brug for.

“Den største forandring er helt klart, at vi ikke behøver bekymre os om tekniske problemer eller indkøb af pc'er. Og så får vi faktisk også faglig sparring på forældede processer, der kan optimeres.” fortæller Maja Lundgreen, Marketing Manager i Rezas

Et kort resume

Vil du gerne vide mere om de services, som vi har leveret i denne case? Så kan du surfe lidt rundt i dem her:

- Service Desk

- IT-strategi

Skal vi også hjælpe dig?

Udfyld formularen, og vi kontakter dig.