Digitalt roadmap
Digitalisering er blevet en kompleks størrelse
I stedet for standardanalyser sætter vi forretningen i centrum og kombinerer data, dialog og fælles refleksion for at svare på de spørgsmål, der virkelig tæller:
Hvor er vi? Hvad er muligt? Og hvad er vigtigst lige nu?
Hvad skal du prioritere, når du digitaliserer?
Et Digital Roadmap hjælper jer med at skabe overblik, retning og tryghed i jeres digitale beslutninger:
#1
Navigér i kompleksiteten
Det digitale landskab er fyldt med muligheder – men også faldgruber. Vi hjælper jer med at finde de initiativer, der giver mest værdi.
#2
Fra intention til handling
Vi omsætter visioner og strategier til en konkret, prioriteret plan, der sikrer fremdrift og ejerskab.
#3
Fælles sprog og retning
Ledelse og organisation får ét samlet overblik over, hvor I står, og hvad næste skridt bør være.
#4
Trygge investeringer
Vi hjælper jer med at fokusere på de indsatser, der skaber reel værdi og understøtter jeres forretning.
Hvordan er forløbet?
Vi finder sammen den bedste digitale understøttelse af jeres virksomhed
Start
#1
Forberedelse og indblik
- Indledende møde med afdækning af scope
- Spørgeskema til relevante nøglepersoner i virksomheden
#2
Workshop med ledelsen
- 2-3 timers fokuseret session med udgangspunkt i de info vi har indsamlet
- Fokus på strategisk alignment og de digitale muligheder
#3
Interviews
- 1:1 dialog med ledelsen, IT, salg og drift, samt eventuelle andre relevante nøglepersoner
- Eventuelt også med kunderne
#4
Overblik og anbefalinger
- Et roadmap med prioriterede tiltag
- En modenhedsvurdering
- Konkrete anbefalinger til det videre forløb
- Ca 1,5 timers varighed
#5
Det videre forløb
Her træder vi ud af rummet og lader jer foretage de endelige beslutninger – på jeres præmisser
Mål
Et eksempel
Hvordan kan din digitalisering se ud, vi har lavet et eksempel på, hvordan det kunne se ud for en virksomhed.
Case
Digitalt roadmap skaber overblik og skalerbar vækst for Godik
”Vi ville ikke bare digitalisere – vi ville skabe overblik og gøre arbejdet mere meningsfuldt. Med hjælp fra itm8 har vi fået et klart billede af, hvordan vi kan vokse digitalt – uden at miste overblikket eller bruge flere hænder.”
Thomas Jepsen, Chief Financial Officer, Godik.