Gå direkte til indhold
 

ApsisLink

Send marketingmateriale og anden kommunikation fra Dynamics CRM

Sender du ofte marketingmateriale og anden elektronisk kommunikation ud til dine medlemmer og kunder fra Microsoft Dynamics CRM? I samspil med Apsis kan man skabe en elektronisk kanal, hvor medlemmer og kunder oplever e-mails i responsive design.

Kommunikation i Dynamics CRM

Anvendelse af Apsis til udsendelse af e-mails sikrer, at man ikke bliver markeret som spammer på nettet, når man sender e-mails ud til mange tusinde modtagere. Med dette produkt slipper it-afdelingen for at åbne porte i firewallen, og du skal heller ikke frygte for den eksisterende løsning, da der ikke er behov for at importere en CRM-løsning som overskriver det eksisterende.

ApsisLink gør det let at hente vigtige forretningsmæssige informationer ud af Apsis, så du eksempelvis kan anvende disse informationer til at analysere på medlemmernes eller kundernes adfærd og interesser, eller at vaske og verificere data i Microsoft Dynamics CRM\xRM. ApsisLink bliver allerede brugt hos nogle af de største medlemsorganisationer i Danmark.

Funktionalitet i ApsisLink

  • Opretter marketinglister i Apsis fra CRM
  • Overfører og importerer store mængder (>50.000) modtagere (subscribere)
  • Henter informationer om hvilke e-mails der er afvist (bouncet) og dermed ikke nået frem til modtageren
  • Henter informationer om hvilke modtagere der har afmeldt sig alle eller specifikke nyhedsbreve
  • Sender e-mails igennem Apsis, så det er muligt at opsætte e-mails i et responsive design, som kan ses i de fleste browsere
  • Sender e-mails igennem et projekt, så det er muligt at se statistik for de udsendte e-mails i Apsis
  • Understøtter flere konti i Apsis

Eksempler på anvendelse

  • Ved at trække de afviste e-mails tilbage til CRM, kan man på modtageren markere at vedkommendes e-mail er ugyldig. Hermed har medarbejdere mulighed for at spørge efter en ny e-mail, når personen næste gang er i røret.
  • Når en person åbner e-mailen, har vedkommende vist interesse for din organisation. Man kan dermed også danne en simpel loyalitetsscore ud fra de data, som hentes fra Apsis.
  • Når brugeren trykker på et eller flere links i en e-mail, kan man identificere personens interesser og adfærd. Det kan bruges til at målrette marketing.
  • Når man har flere nyhedsbreve, er det en fordel, at modtagere kan framelde sig dele af nyhedsbrevet i stedet for helt at framelde sig alt. Denne motor kan dannes i et samspil mellem CRM og Apsis.

Skal vi optimere din arbejdsgang med et effektivt add on?