Gå direkte til indhold
 

EASYLink

E-mails og vedhæftninger gemmes automatisk på sagen, medlemmet eller kunden i Microsoft Dynamics 365 CE (CRM)

EASYLink Sagshåndteringsintegrationen hjælper organisationer, som bruger tid på at gemme e-mails og vedhæftninger fra Outlook.

Introduktion

EASYLink hjælper organisationer og virksomheder med effektiv og smidig journalisering af e-mails og vedhæftninger, som modtages i forbindelse med eksempelvis sagshåndtering eller projekthåndtering i Outlook. EASYLink sørger for at e-mails og vedhæftninger gøres tilgængelig i Microsoft Dynamics 365 CE, på entiteter som f.eks. Kontaktperson (medlem), Incident (sag), Account (arbejdsgiver/firma) eller f.eks. brugerdefinerede entiteter som arrangement. Selve opbevaringen sker i et repository uden for Microsoft Dynamics 365 CE, men gøres tilgængelig via eksempelvis iFrame. Valget af repository er frit og det giver fleksibilitet.

 

Et typisk brugsscenarie

  • En juridisk afdeling i en fagforening modtager en mail i en postkasse fra et medlem omkring en uberettiget fyring. Medlemmet har vedhæftet opsigelsen to gange

  • Sagsbehandleren opretter en ny sag i CRM og udfylder information omkring sagens type, medlemmets arbejdsgiver osv.

  • I Outlook finder sagsbehandleren mailen, trykker på EASYLink og ser vedhæftningerne igennem

  • Sagsbehandleren vælger kun den ene vedhæftede fil med opsigelsen. Sagsbehandleren omdøber mailen til ”Fra medlem 23-02-2021”

  • Sagsbehandleren trykker på ‘Gem’. Mailen bliver markeret med et flag om, at den er behandlet på Exchange til de andre kollegaer, og den vedhæftede fil gemmes i EASYLink

  • Sagsbehandleren finder sagen i CRM og læser de tilhørende dokumenter, som er vist på sagen

 

Funktionalitet i EASYLink

  • Preview af vedhæftninger inden de gemmes

  • Mulighed for at fravælge vedhæftninger inden de bliver gemt

  • Mulighed for at gemme e-mails direkte fra din indbakke og fra selve e-mailen

  • Gør gemte e-mails og vedhæftninger tilgængelige i Microsoft Dynamics CRM

  • Vedhæftninger bliver gemt separat fra e-mail, så man opnår overblik over alle dokumenter

  • Automatisk opslag efter medlem/kunde i Microsoft Dynamics CRM på e-mail

  • Mulighed for at omdøbe e-mail og vedhæftninger inden de gemmes

  • Automatisk søgning på sager og valg af nyeste sag for medlem eller kunde

  • Smidiggør integrationen mellem Microsoft Outlook, Microsoft Dynamics CRM og en platform til at gemme dokumenter, som for eksempel Sharepoint, WorkZone eller SQL-filetables.

Overvejer i at effektivisere jeres sagshåndtering?