Gå direkte til indhold
 

HerobaseLink

Effektivisér kundekommunikationen i Dynamics CRM med en Call Center Automatisering

itm8 og Enreach har i samarbejde udviklet HerobaseLink, som hjælper organisationer og virksomheder med at effektivisere og automatisere kommunikation mellem et eller flere in-house eller outsourcede call-centre og Microsoft Dynamics 365 CE.

Internt Call Center

Har I en eller flere personer internt eller eksternt, som ringer til nye eller eksisterende kunder for at generere nysalg eller krydssalg? Har I udfordringer med at kunne følge op på status for kampagnerne, eller mangler I historiske data omkring, hvem der er blevet ringet til hvornår og hvordan det er gået? HerobaseLink synkroniserer data mellem Microsoft Dynamics 365 CE og Enreach. Se resultatet af et opkald i Microsoft Dynamics 365 CE og/eller oprette produkter/aftaler på personen i CRM i samme overførsel.

Hvad kan produktet hjælpe med?

HerobaseLink kan hjælpe med at forenkle mange forretningsprocesser omkring telemarketing, hvor Enreach og Microsoft Dynamics 365 CE skal samarbejde. Nogle af de problemstillinger, som HerobaseLink tidligere har været med til at løse hos kunder er skitseret nedenfor.

  • Man havde en meget manuel proces for segmentering og håndtering af ud- og indlæsning af emner
  • Grundet den manuelle indlæsning og håndtering af data oplevede man ofte dårlig kvalitet i data for emnerne
  • Opdateringen af Microsoft Dynamics 365 CE var en manuel proces direkte i Microsoft Dynamics 365 CE
  • Fundraisere brugte tid på registrering i såvel Enreach som Microsoft Dynamics 365 CE
  • Fundraisere arbejdede i både Microsoft Dynamics 365 CE og Enreach, og derfor skulle der afregnes licenser til både Enreach og Microsoft Dynamics 365 CE
  • Det tog lang tid at lære nye fundraisere op, fordi de skulle oplæres i både Enreach og Microsoft Dynamics 365 CE

Skal vi optimere din arbejdsgang med et effektivt add on?