Gå direkte til indhold
 

Skype for Business Link

Få præsenteret stamdata i Dynamics CRM når der modtages et opkald i Skype for Business

Skype for Business Link laver automatisk opslag på f.eks. mobil- eller fastnetnummer ind i Microsoft Dynamics CRM, når der modtages et opkald. Telefonnummeret matches i Microsoft Dynamics CRM, og stamdatakortet for personen åbnes automatisk. Findes telefonnummeret ikke i Microsoft Dynamics CRM, kan produktet konfigureres til at åbne et søgevindue, således at man kan spørge til f.eks. medlemsnummer, cpr eller navn, og derefter fortage en almindelig søgning efter personen.

Fordele ved Skype for Business til CRM

Det er muligt at konfigurere produktet til at vise en specifik formular for personen, når opkaldet modtages. Produktet indeholder ligeledes en statusindikation på seneste opkald i procesbaren, således at det er muligt, at se om telefonnummeret er fundet ved seneste opkald, eller om opkaldet stadig afventes.

  • Mindre daglig håndtering og arbejdsgang ved opslag på personer
  • Sammenspil med Microsoft Dynamics CRM, der giver mulighed for opslag blandt telefonnumre
  • Ingen yderligere licenser

Skal vi optimere din arbejdsgang med et effektivt add on?