Gå direkte til indhold
 

Continia Collection Management

Indhent betaling og opkræv debitorer nemt i Business Central og NAV

Der kan være mange penge at indhente, ved at rykke debitorer for betaling. Vi kan hos itm8 hjælpe med at sætte Continia Collection Management op i din virksomhed.

Med Continia Collection Management kan du nemt opkræve din kunder uden at forlade dit ERP-system. Alt fra aftalehåndtering, adviseringsopbygning, afsendelse, fejlhåndtering og opfølgning på udestående debitorer. Alle disse opgaver kan udføres med de førende betalingsservices på markedet.

Få kontrol over dine debitorer i Business Central / NAV

Continia Collection Management håndterer de administrative processer, når der skal opkræves beløb hos debitorer. Modulet kommer med funktioner indenfor:

  • Aftalestyring
  • Valideringsregler
  • Adviseringsopbygning
  • E-mail-/PDF afsendelse ved de opkrævningsmetoder, der ikke indeholder advisering
  • Valg af opkrævningsmetode
  • Udlæsning af opkrævninger
  • Indlæsning af afsendelseskvittering og eventuelle fejl
  • Indlæsning af gennemførte og afviste betalinger for status opdatering

Kom hurtigt i gang med at opkræve dine kunder

Du kommer hurtigt og nemt i gang med Continia Collection Management. Modulet leveres med en basisopsætning, der indeholder forudbestemte adviserings- og valideringsregler, og er let at gå til. Har din virksomhed behov for en mere skræddersyet løsning, kan vi hos itm8 hjælpe med at sætte modulet op til virksomhedens behov. Når vi kender vores kunder, kan vi hurtigt vejlede dem med de bedste funktioner i systemet, så effektiviteten øges endnu mere.

Brug for hjælp til Continia Collection Management?

Vi går meget op i at uddanne vores kunder, så de er komfortable i de systemer de arbejder med til dagligt. Men støder du alligevel på problemer, når du skal opkræve en kunde eller ændre i basisopsætningen, så har vi en hel supportafdeling, der sidder klar til at hjælpe.

Skal vi optimere din arbejdsgang med et effektivt add on?