Gå direkte til indhold
 

Få tilskud på op til 100.000 kr. til IT-rådgivning om udnyttelse af virksomhedens data

 

Har du og din virksomhed også udfordringer med at udnytte de data som I indsamler, og få dem til at skabe værdi? Så giver SMV:Digitals pulje i maj 2024 det perfekte afsæt til at sætte turbo på digitaliseringen.

Ansøg SMV:Digitals pulje i maj 2024 og få optil 100.000 kr. i støtte til rådgivning om udnyttelse af virksomhedens data. Puljen er forbeholdt virksomheder med maksimalt 249 ansatte, som ønsker at modtage rådgivning om udnyttelse af data som virksomheden allerede her indsamlet med henblik på at realisere din virksomheds vækstambitioner. 

Puljen åbner for ansøgning d. 6. maj 2024 kl. 9.
Forudfyld allerede din ansøgning fra d. 22. april her:

Vi hjælper dig med processen


At ansøge SMV:Digital-puljer kan virke overvældende, men vi har mange års erfaring i rådgivning om ansøgningsforløbet. Vi hjælper med at identificere de områder, hvor SMV:Digital kan skabe mest værdi for din virksomhed, derved sikrer vi at du investerer i de IT-projekter, der bedst understøtter din forretnings vækst og innovation.

Få hjælp til din ansøgning

iStock-1356928884

Hvad kan du bruge puljen til?

Du kan få rådgivning til at komme i gang med at udnytte de data, som din virksomhed allerede indsamler og har lagret, og bringe dem bedre i spil i dine produkter, services og forretningsmodeller. Indsamling af ny data kan udgøre en mindre del af projektet, hvis projektet primært har fokus på dataanvendelsen:

  • Udnytte eksisterende virksomhedsdata i produkter, services og forretningsmodeller.
  • Indsamling af ny data kan indgå, hvis fokus er på dataanvendelse.
  • Brug af data til at forstå produktudsalg for målrettede salgsindsatser.
  • Data visualisering for at opdage nye salgs-, forretnings-, og eksportmuligheder.
  • Anvendelse af kunstig intelligens til at skabe nye indsigter eller indhold.
  • Dataindsigt for at frigøre tid og ressourcer gennem optimering og effektivisering.
  • Dataanalyse til identifikation af høj kvalitets leads, optimere kunderejser, og forudsige kundepræferencer.
  • Sammenligning af virksomhedsdata på tværs af kilder for indsigt i fx marketingkampagner.
  • Anvendelse af data til identifikation af klimabesparelser og produktsporbarhed.
iStock-1039071540

Vi anbefaler en eller flere rådgivningsworkshop indenfor de emner, som du finder mest relevant at få hjælp til

I vores skræddersyede rådgivningsworkshops fokuserer vi på at rådgive netop din virksomhed om de strategier og værktøjer, der er nødvendige for at omdanne dine data til værdifulde indsigter og handlinger.

Vi forstår, at ikke alle elementer vil være relevante for hver virksomhed, så vi tilpasser vores workshop til at matche de specifikke behov og mål, som din virksomhed har.

Her kan du læse eksempler på, hvad itm8 konkret kan rådgive din virksomhed om:

  • Optimering af dataanvendelse med Microsoft Azure: itm8 kan rådgive om, hvordan du kan udnytte Microsoft Azure til at organisere og analysere de data, din virksomhed allerede har indsamlet. Dette kan forbedre dine produkter, services og forretningsmodeller ved at bringe data bedre i spil.

  • Integration af Microsoft Power BI for dataindsigt: Ved at anvende Microsoft Power BI kan itm8 hjælpe med at visualisere dine data for at opdage nye salgs-, forretnings-, og eksportmuligheder. Dette værktøj kan også bruges til at forstå produktudsalg og målrette salgsindsatser mere effektivt.

  • Udvikling af AI-løsninger med Microsoft AI Platform: itm8 kan guide din virksomhed i anvendelsen af kunstig intelligens via Microsofts AI-platform for at skabe nye indsigter eller indhold, der kan transformere din virksomhed og dens tilbud.

  • Effektivisering med Microsoft 365: For at frigøre tid og ressourcer kan itm8 rådgive om, hvordan Microsoft 365's værktøjer kan anvendes til optimering og effektivisering af arbejdsprocesser, hvilket giver bedre dataindsigt og produktivitet.

  • Forbedring af kunderejser med Dynamics 365: itm8 kan hjælpe med at rådgive om mulighederne i Dynamics 365 for at analysere kundeadfærd, identificere høj kvalitets leads, optimere kunderejser og forudsige kundepræferencer gennem dybdegående dataanalyse.

  • Data sammenligning og analyse: Ved at udnytte Microsofts cloud-løsninger kan itm8 assistere med rådgivningen om sammenligning af virksomhedsdata på tværs af forskellige kilder for at opnå indsigt i effektiviteten af marketingkampagner.

  • Bæredygtighed og sporbarhed: itm8 kan rådgive om, hvordan Microsofts værktøjer kan anvendes til at identificere klimabesparelser og forbedre produktsporbarhed, hvilket er afgørende for virksomheder, der ønsker at være bæredygtige.

Skal vi hjælpe dig i gang?


Udfyld formularen, og du vil blive kontaktet af en af vores eksperter!