AZURE AD SPECIALISTER
Som din Azure AD-leverandør hjælper vi dig med få det bedste ud af løsningen fra Microsoft. Azure AD anvendes til konfiguration og administration af identiteter.
Hvad er Azure AD?
Azure Active Directory(Azure AD) er en cloud baseret identitets- og adgangsadministrationstjeneste. Tjenesten hjælper dig og dine medarbejdere med at få adgang til interne og eksterne ressourcer, såsom Microsoft 365, Azure>-portalen og tusindvis af andre SaaS-applikationer på en sikker måde.
Hvad er forskellen på AD og Azure AD?
Active Directory (AD) er til at administrere traditionel on-premise infrastruktur og applikationer. Azure AD er til at administrere brugeradgang til cloud-applikationer. Du kan bruge begge sammen, eller hvis du vil have et rent cloud-baseret miljø, kan du bruge Azure AD.
Hvorfor bruge Azure AD?
Med Azure AD får du kontrol over hele virksomhedens identiteter på en kontrolleret og struktureret måde. Du kan kontrollere adgange og logins fra et centralt sted.
Hvad koster Azure AD?
Azure Active Directory kan købes for flere forskellige måder, og måske har du allerede adgang til tjenesten gennem dit Microsoft 365 abonnement.
Som udgangspunkt koster Azure Active Directory som alestående produkt mellem 6 og 9 dollars pr. bruger pr. måned. Du kan se aktuelle priser og planer her.
Hvordan kommer jeg igang med Azure AD?
Løsningen giver dig og din virksomhed mange muligheder for at optimere sikkerheden. Derfor er det vigtigt at du på et oplyst grundlag kan beslutte dig for den rette løsning.
Book et møde med en af vores eksperter og få en gennemgang af priserne og muligheder samt få mere at vide om omkostningsoptimeringerne.
Hvilke sikkerhedscertificeringer har Azure?
Azure har flere certificeringer end nogen anden cloududbyder. Blandt andet indenfor GDPR, FSA og ISO. Se den komplette liste her
Skal vi hjælpe dig i gang med Azure AD?
Uanset om du blot er i gang med overvejelserne omkring at anvende Azure AD eller leder efter support, så kan itm8 hjælpe dig. Send en forespørgsel, og en af vores konsulenter kontakter dig.