Identificér
Microsoft 365 sikkerhedsanalyse: Analyse og vurdering af sikkerhedstilstanden i dit Microsoft 365-miljø
Vil du have en sikkerhedsanalyse og vurdering, der giver ledelsen og sikkerhedsafdelingen et klart overblik over niveauet af sikkerhed i dit Microsoft 365 miljø? Vi kan analysere og vurdere de grundlæggende sikkerhedskontroller. Så du kan styrke dit Microsoft 365-miljø.
Hvorfor en sikkerhedsanalyse, når der er indbygget sikkerhedsforanstaltninger i Microsoft 365?
Microsoft 365 tilbyder robuste indbyggede sikkerhedsfunktioner. Men disse er sjældent en ”one size fits all”-løsning.
En uafhængig sikkerhedsanalyse giver dig dybere indsigt i, hvordan disse sikkerhedsfunktioner kan implementeres og dermed optimere dit specifikke miljø. Og så kan den også afsløre eventuelle sikkerhedshuller i konfigurationerne.
En bedømmelse af sikkerheden din i Microsoft 365-platform
Vi udfører en omfattende analyse og bedømmelse af sikkerheden i din Microsoft 365-platform. Det omfatter identifikation af sårbarheder på både administrations- og ressourceniveau. Vi håndterer også eventuelle risici, der er forbundet med implementering og brugen af Microsoft 365.
Derudover sørger vi for, at dine politikker, sikkerhedskontroller og moderne sikkerhedsindstillinger er korrekt implementeret. Vores mål er at styrke den samlede sikkerhed for at beskytte både dit Microsoft 365-miljø og de tjenester, der er tilknyttet.
Vi målretter sikkerhedsvurderingen til din virksomhed
Vi baserer vores sikkerhedsvurdering på anerkendte ressourcer som ”Cloud Security Alliance's (CSA)”, ”Security Guidance for Critical Areas of Focus in Cloud Computing” og ”CIS Microsoft 365 Foundations Benchmark”.
Vi bruger også Microsofts best practices, retningslinjer og whitepapers sammen med vores egen erfaring og ekspertise.
Det betyder at du og din virksomhed får en løsning, der er tilpasset jeres specifikke opsætning og konfigureret med jeres Microsoft 365-miljø.
Det omfatter vores sikkerhedsvurdering
- Fejlkonfigurationer af Microsoft 365 tjenester (OneDrive, SharePoint, Exchange osv.)
- Adgangskontrol og brugertilladelser (intern/ekstern)
- Beskyttelse af oplysninger og data i delte lagringsløsninger
- Logning, overvågning og alarmering
- Anvendelse og konfiguration af indbyggede sikkerhedsløsninger
- Samarbejdsindstillinger og konfiguration
- Brug af moderne sikkerhedsperimeter (betinget adgang)
- Anvendelse af sikkerhedsprincipper med fokus på mindste privilegier.
Analysen resulterer i en skriftlig rapport
Resultatet af vores analysearbejde er en detaljeret skriftlig rapport, der indeholder følgende:
- En ikke-teknisk sektion med et resumé til ledelsen
- En teknisk sektion med detaljerede noter
- Specifikke anbefalinger til at forbedre sikkerhedsniveauet og hærdning.