Gå direkte til indhold
 

Business Central Webshop Integration

Få websalget automatisk indlæst i Business Central

Nu er det slut med manuel eksport fra webshoppen og manuel import til Business Central. Det er slut med at oprette og vedligeholde to steder. Med vores Webshop Integration sker det hele automatisk. Varer, kunder, salgspriser, ordrer mm. er synkroniseret med din e-commerceløsning, så de ordrer dine kunder gennemfører i webshoppen, automatisk bliver indlæst og bogført i regnskabssystemet.

Webshop og bogføring på samme tid

Webshop Integration er en løsning, der vil gøre livet lettere for dig, der vil integrere din webshop med dit ERP-system. Løsningen er udviklet til Magento2, men kan også integreres med andre webshops som f.eks. SmartWeb. Med integration skal du kun holde styr på priser og varelager ét sted.

Hvordan virker Webshop Integration?

Når din kunde skaber en ordre i webshoppen, dannes der automatisk en salgsordre i Business Central eller NAV, hvor ordren kan blive bogført. Kunden sendes videre til en betalingsgateway, hvor pengene bliver trukket så snart ordren er bogført. Med Webshop Integration sker der en automatisering af hele processen fra start til slut og du slipper for at oprette og vedligeholde to steder – f.eks. kunder, varer og prisgrupper.

Hvem kan bruge Webshop Integration?

Løsningen kan bruges både til webshops for B2C- og B2B-kunder og understøtter både single-store og multi-store webshops. Den kan også bruges til kundeportaler til B2B kunder. Lige nu er løsningen optimeret mod Magento2, men kan også integreres med andre e-commerceløsninger.

Skal vi optimere din arbejdsgang med et effektivt add on?