Gå direkte til indhold
 

Dynamics 365 Business Central - voks med din virksomhed i skyen

Vi er certificeret Microsoft Dynamics-partner og har stor erfaring med at hjælpe dig med at få det bedste ud af Business Central. Vores dygtige konsulenter guider dig hele vejen – fra at forstå dine behov i dag til at sikre, at løsningen også passer til dine fremtidige planer. Sammen finder vi en ERP-løsning, der gør en forskel for dig og din forretning, både nu og i fremtiden.

Dynamics 365 Business Central

Business Central er kernen i moderne virksomhedsstyring

Vi er her for at guide dig gennem kompleksiteten i moderne virksomhedsstyring og sikre, at din ERP-løsning ikke bare opfylder dine nuværende behov, men også er skalerbar til fremtiden.

Vores tilgang er at forstå din virksomheds unikke rytme og skabe en skræddersyet løsning, der strømliner din virksomheds drift.

Lad os sammen skabe en fremtid, hvor din ERP-løsning er kernen i din virksomheds succes, og hvor hvert led i din værdikæde er optimeret for maksimal effektivitet. Med itm8 er du sikret en partner, der forstår vigtigheden af at have en robust, integreret og fremtidsorienteret ERP-løsning. Lad os tage det første skridt mod en smartere måde at drive forretning på.

Dynamics 365 Business Central - En brugervenlig ERP-løsning

Giv din forretning et digitalt løft med Dynamics 365 Business Central – en samlet løsning, der smidigt integrerer salg, service, finans og operationer. Oplev en verden, hvor effektivitet og ydeevne ikke bare er mål, men en realitet.

Vores ERP-system er skræddersyet til at møde dine unikke forretningsbehov og skalerbar for at vokse side om side med din virksomhed. Med Business Central kan du automatisere dine processer, optimere effektiviteten og træffe informerede beslutninger baseret på realtidsdata.

Det rette samarbejde er nøglen til succes. Når du vælger os som din Business Central-leverandør, forpligter vi os til en implementering, der overgår dine forventninger, med kontinuerlig dialog og support. Vores foranalyse sikrer, at vi forstår din virksomhed og dine krav til et fremtidssikret ERP-system.

Gennem tæt samarbejde udvikler vi den perfekte løsning, der passer til dine ønsker og behov. Vi er dedikerede til at hjælpe dig med at udnytte systemets fulde potentiale og sikre en drift, der er både pålidelig og stabil.

Skal vi tage en snak?

Business central ERP brugervenlig

Vores ERP proces

#1

Foranalyse

Vi lærer hinandens virksomheder at kende. Det er vigtigt at vi forventningsafstemmer, så begge parter er tilfredse med forløbet og resultatet – inden vi starter.

#2

Analyse

Her finder vi frem til den rette løsning, ud fra de forventninger kunden har og den ekspertise vi har fra tidligere projekter og brancheløsninger.

#3

Udvikling

Systemudvikling og programmering varetages af erfarne programmører. Brug af standardsystemer og standardiserede programelementer giver stor sikkerhed mod fejl.

#4

Implementering

Grundige test og forberedelse sikrer en smertefri implementering af nye systemer så hverdagen ikke forstyrres mere end højst nødvendigt.

#5

Levering

Brugeruddannelsen er en vigtig del af leveringen af nye systemer eller nye medarbejdere.

#6

Support

Med løbende opfølgning og support sikrer vi, at vores løsninger hele tiden effektiviserer vores kunders arbejde. Ved hjælp af løbende rådgivning, kan nye optimerende projekter starte projekcyklusen på ny.

microsoft-partner

Fordelene ved at vælge en certificeret Microsoft partner 

Når du vælger os som certificeret Microsoft partner, får du en ERP-løsning i Microsoft 365 Business Central, der bliver tilpasset din hverdag – ikke omvendt. Vi har hjulpet mange virksomheder med at få styr på alt fra økonomi og lager til projekter og rapportering i én samlet platform. Og vi står ved din side hele vejen – fra implementering til løbende sparring og udvikling.

Skulle du på sigt få brug for mere end ERP, er vi også Microsoft Solution Partner inden for Modern Workplace, Infrastructure, Data & AI, Cyber Security og Business Applications. Men du bestemmer tempoet – vi hjælper dig dér, hvor dit behov er.

Når behovet opstår, kan vi hjælpe dig med at samle dine løsninger og skabe sammenhæng på tværs – så du får en stærk og effektiv IT-platform, der dækker hele din forretning.

Læs mere nu

Arbejd smartere i Business Central med Microsoft Copilot

Brug styrken fra Copilot direkte i Dynamics 365 Business Central. Her har du fem måder, Copilot kan lette dit arbejde i dit ERP-system.

Transformér arbejdet

Slip for manuelle søgninger og skift mellem skærmbilleder. Copilot kan fx automatisk foreslå relevante varer baseret på tidligere ordrer eller kundens adfærd. Når en kunde bestiller noget nyt, foreslår Copilot straks relaterede produkter, så du nemt kan tilføje mersalg.

 

Spar tid

Ved at bruge naturligt sprog kan du skrive “vis de fem bedst sælgende varer i maj” – og Copilot finder og viser data med det samme. Du slipper for at opbygge manuelle rapporter eller klikke dig gennem komplekse menuer.

Sæt gang i kreativiteten

Når du opretter en ny vare, kan Copilot generere produktbeskrivelser baseret på varenavn, kategori og egenskaber. Du får hurtigt et forslag til en fængende og informativ tekst, som du kan bruge direkte eller tilpasse.

Strømlin ordreindtastning

Under oprettelse af salgsordrer udfylder Copilot automatisk linjer ud fra kundens tidligere køb, lagerstatus og leveringsdatoer. Det betyder færre tastefejl og hurtigere ordrebehandling – især ved gentagne kunder og komplekse ordrer.

Databeslutninger

Du kan stille spørgsmål som “hvilke kunder er i risiko for at stoppe samarbejdet?” og få data, analyser og forklaringer direkte i Business Central. Copilot visualiserer tendenser og foreslår, hvilke handlinger du bør overveje.

Vores foranalyse sikrer en smertefri integration

I større integrationer af et nyt ERP-system er det vigtigt at vi lærer hinandens virksomheder at kende. Ved at forventningsafstemme, er der størst chance for at begge parter bliver tilfredse med forløbet og resultatet. Derfor anbefaler vi en foranalyse, når det giver mening for begge parter.

Hvad er foranalysens overordnede formål?

  • Der skabes en klar fælles forståelse af den eksisterende situation.
  • Vi identificerer behov og mål for projektet.
  • Vi udvikler en strategi og tidsplan for implementeringen.

Hvad er gevinsten?

  • Opgraderingen / implementeringen bliver en succes.
  • Løsningen lever op til jeres forventninger.
  • I får maksimeret fordelene ved det nye økonomisystem.
Power-Platform-Logo

Business Central og Power Platform – indsigt og automatisering

Når Business Central kobles sammen med Microsoft Power Platform, får du adgang til en række værktøjer, der kan løfte din forretning til næste niveau. Platformen består blandt andet af Power BI og Power Automate – og flere andre moduler – som tilsammen gør det muligt at arbejde mere datadrevet og effektivt.

Med Power BI kan du få dyb indsigt i data fra Business Central. Information på tværs af økonomi, lager, salg og drift samles i interaktive dashboards og rapporter, der giver et klart beslutningsgrundlag. Samtidig kan Power Automate hjælpe dig med at fjerne de manuelle arbejdsgange, så godkendelser, påmindelser og dataoverførsler kører i baggrunden og frigør tid til mere værdiskabende arbejde.

På den måde bliver Business Central ikke kun et økonomisystem, men en central kilde til indsigt og en drivkraft for mere strømlinede processer.

Læs mere her

Ofte stillede spørgsmål og svar

Tryk på spørgsmålet, for at få svaret.

De nyeste versioner af Business Central er godkendt hos Erhvervsstyrelsen. Business Central skal dog være sat korrekt op, før det overholder bogføringsloven.

Optimer din Business Central med addons

Hos itm8 holder vi os altid opdateret indenfor mulighederne i addons, og vi står altid klar til at rådgive din virksomhed om nye muligheder. Vi udvikler samtidigt vores egne, for at kunne levere de bedste samlede løsninger.

Continia Expense Management

Få overblik over alle dine kvitteringer og udlæg. Det kan være yderst tidskrævende for ethvert bogholderi. Specielt i virksomheder, hvor medarbejderne tit er på farten.

Læs mere her

Continia Payment Management

Continia Collection Management kan du nemt opkræve din kunder uden at forlade dit ERP-system. Alt fra aftalehåndtering, adviseringsopbygning, afsendelse, fejlhåndtering og opfølgning på udestående debitorer.

Læs mere her

Continia Document Capture

Opretter du i dag dokumenter manuelt i din ERP-system, ved du, at det kan være en krævende og lang proces. Med Document Capture kan du gøre hele processen automatiseret.

Læs mere her

Continia Collection Management

Med Continia Collection Management kan du nemt opkræve din kunder uden at forlade dit ERP-system. Alt fra aftalehåndtering, adviseringsopbygning, afsendelse, fejlhåndtering og opfølgning på udestående debitorer.

Læs mere her

Continia Document Output

Med Continia Document Output kan du automatisere afsendelsen af fakturaer, ordrer, kontoudtog og andre vigtige dokumenter direkte fra Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Læs mere her

Continia Statement Intelligence

Automatiser din bankkontoafstemning med Continia Statement Intelligence – direkte i Business Central. Og spar således tid og få et bedre overblik over dine data.

Læs mere her

NiceLabel

NiceLabel er en af de simpleste løsninger på markedet. Løsningen hjælper virksomheder i alle størrelser med deres etiketter. Fra design til print og alle skridt derimellem.

Læs mere her

Tasklet Factory

Mobile WMS fra Tasklet Factory er en stregkodescanningsløsning, der integreres med ERP-systemets standardlagerfunktioner. Det giver et overblik over lager og strømliner de vigtigste lagerprocesser.

Læs mere her

Change Log Viewer

Change Log Viewer er en APP, der har til formål, at give hurtig adgang til ”ændringslogposter” direkte fra stamkort i Microsoft Dynamics 365 Business Central og Dynamics NAV.

Læs mere her

Extended Manufacturing Registration

Extended Manufacturing Registration giver dig mulighed for at styre virksomhedens produktioner professionelt, da du kan efterregistrere omkostninger på en produktion.

Læs mere her

Material Shortage Calculation

Material Shortage Calculation hjælper produktionsplanlæggeren, produktionschefen eller værkføreren med en bedre og mere effektiv styring af produktionsordrerne.

Læs mere her

Action List

Leveringssikkerhed og overblik over forsyningskæden. Action List synliggør forsinkede aktiviteter og andre opgaver som kræver opmærksomhed, på en nem og overskuelig måde.

Læs mere her

Advanced Data Management

Fleksibel rettighedsstyring på feltniveau, der forhindrer fejl. Advanced Data Management er en fleksibel løsning til rettighedsstyring for både hele tabeller og specifikke felter i Business Central og NAV.

Læs mere her

Microbizz Connector

Microbizz Connector er en tillægsløsning, som skaber forbindelse mellem Business Central og projekt- og sagsstyringssystemet Microbizz. Integrationen sørger for udveksling af data mellem systemerne.

Læs mere her

Four-Eyes Approval

Godkendelsessystem til beskyttelse mod fejl og bedrag, så du ikke ved en fejl, kommer til at ændre i virksomhedens centrale stamdata, som kunde-, leverandør-, vare- og bankoplysninger.

Læs mere her

Advanced Intercompany

Når du har forretningstransaktioner inden for virksomheden, f.eks. med datterselskaber eller med betroede forretningsforbindelser, kan du benytte dig af dokumentudveksling.

Læs mere her

Webshop Integration

Nu er det slut med manuel eksport fra webshoppen og manuel import til Business Central. Det er slut med at oprette og vedligeholde to steder. Med vores Webshop Integration sker det hele automatisk.

Læs mere her

B2B Backbone

Hvis din samarbejdspartner benytter sig af samme system, giver det begge virksomheder mulighed for at dele dokumenter med hinanden, igennem B2B Backbones egne elektroniske format.

Læs mere her

nShift

Med nShift til dit økonomisystem kan du printe labels og overføre forsendelsesdata til transportører helt automatisk. Du får overblik over dine forsendelser gennem statistikker og rapporter.

Læs mere her

Item Status

Item Status smidiggør og letter administrationen af en vares livscyklus, pga. af færre manuelle handlinger og flere automatiserede processer.

Læs mere her

Global Master

Med Global Master kan du dele og styre stamdata centralt, så alle regnskaber – også på tværs af databaser – automatisk får samme kontoplan og dimensioner.

Læs mere her

Vi står klar som din partner i at navigere i ERP-landskabet og omdanne udfordringer til muligheder