Få tilskud på op til 100.000 kr. til
IT-rådgivning
Har du og din virksomhed også udfordringer med at følge med den teknologiske udvikling? Og ved I ikke helt, hvor I skal starte? Så giver SMV:Digitals pulje i januar det perfekte afsæt til at sætte turbo på digitaliseringen.
Ansøg SMV:Digitals pulje i januar og få op til 100.000 kr. i støtte til rådgivning. Puljen er forbeholdt virksomheder med maksimalt 249 ansatte, som ønsker at modtage rådgivning med henblik på at realisere virksomhedens vækstambitioner.
Får du godkendt din ansøgning, så kan du vælge en SMV:Digital rådgiver fra itm8 i SMV:Digitals rådgiverdatabase.
Puljen åbner for ansøgning den 27. januar 2025 kl. 09:00, men du kan forudfylde din ansøgning nu.
Vi giver dig gode råd om processen
At ansøge SMV:Digital-puljer kan virke overvældende, men vi har mange års erfaring i rådgivning om ansøgningsforløbet. Vi hjælper med at identificere de områder, hvor SMV:Digital kan skabe mest værdi for din virksomhed, derved sikrer vi at du investerer i de IT-projekter, der bedst understøtter din forretnings vækst og innovation.

Hvad kan du bruge puljen til?
Din virksomhed har mulighed for at få søge om tilskud til analyser og workshops fra itm8 indenfor fx disse områder:
Systemintegration
Forbinde forskellige IT-systemer, så de arbejder sammen som en helhed. Det kan forbedre effektiviteten og reducere fejl ved at automatisere dataoverførsler og processer.
Produktionsoptimering
Integrere forskellige systemer på tværs af produktionen. Dette kan inkludere udtrækning af data fra produktionsmaskiner og visning af data gennem digitale dashboards. Ved at sammenkoble og analysere disse data kan virksomheden øge produktiviteten, reducere spild og forbedre kvaliteten af produkter.
Forretningssystemer
Implementering af moderne ERP- eller CRM-systemer. Optimer forskellige forretningsprocesser såsom lagerstyring, økonomi og indkøb samt kundehåndteringen og salg ved at centralisere kundeoplysninger, salgsdata og økonomidata.
Business Intelligence
Gennem Business Intelligence kan din virksomhed få hjælp til at indsamle, analysere og bruge data til at træffe bedre forretningsbeslutninger. Dette kan inkludere implementering af BI-værktøjer, der giver indsigt i virksomhedens performance og markedstendenser.
E-handelsplatform
Du kan forbinde dit ERP- eller økonomisystem direkte til din handelsplatform, hvilket sikrer en mere effektiv og integreret styring af din forretning. Dette kan føre til en række fordele, herunder automatisering af ordrebehandling, lagerstyring og fakturering. Ved at integrere disse systemer kan du reducere manuelle opgaver, minimere fejl og forbedre kundetilfredsheden gennem hurtigere og mere præcise leverancer. Desuden kan du få adgang til værdifulde data og analyser, der kan hjælpe dig med at optimere din e-handelsstrategi og træffe informerede beslutninger om din virksomheds vækst og udvikling.
Sådan hjælper vi dig
Eksempler på, hvad vi konkret kan hjælpe din forretning med efter et analyse- eller workshopforløb:
- Effektivisering af jeres forretningsgange gennem ERP
> Læs mere her
- Optimering af jeres salg og kundehåndtering gennem CRM
> Læs mere her
- Integrationer på tværs af systemer
> Læs mere her
- Effektivisering af jeres medarbejdere gennem AI-løsninger
> Læs mere her
- Styrkelse af jeres platform i Microsoft Cloud
> Læs mere her
