Mail Security Management er en sikker og troværdig mail-løsning
Der er risiko for at dine medarbejdere modtager e-mails som enten har falske afsendere eller som indeholder malware. Med en Mail Security Management-løsning får I det nødvendige forsvar til at beskytte jer selv.
E-mail er stadig bærende for danske virksomheder
Mail Security Management giver din virksomhed en sikker og troværdig kommunikationsplatform til håndtering af alle dine e-mails – uanset om du har 10 eller 1000 medarbejdere.
Kontrol af identiteter
Minimer risikoen for at uvedkommende kan udgive sig for at sende mails fra jeres domæner. Også kendt som e-mail spoofing.
Kryptering af e-mail
Mange følsomme e-mails sendes ukrypteret. Du får muligheden for fx at sende krypterede indscannede dokumenter.
Undgå spam
Du behøver ikke længere overdynges med uønskede e-mails. Vores spampolitikker fjerner uønskede spam e-mail.
Scanning
Scan og analyser filer som sendes til jer. Hvis der ses noget mistænkeligt som fx virus, stoppes e-mailen.
Færre bekymringer
Politikker som beskytter dig og dine medarbejdere. Fx kan sletning af vigtige e-mails begrænses.
Utrolig prisvenlig
Løsningen er en kombination af mange enterprise teknologier og services. Fra kun 20.- pr. bruger.
Kan kombineres og integreres med andre løsninger
En del af det store billede
Vores management løsninger er bygget til at tale sammen, og kan derfor forbindes på tværs af løsninger. Desuden komplimenterer løsningerne hinanden, da når du vælger flere managementløsninger får du den fylde udnyttelse.
Gør det mere sikkert og troværdigt at arbejde med e-mails i hverdagen
Servicen komplementerer Exchange Online og tilhørende teknologier, ved at tage hånd om mailløsningen og følge best-practice på området.
#1
Autentifikations-mekanismer
Løsningen sørger for opsætning og vedligeholdelse af autentifikations-mekanismer som SPF, DKIM og DMARC der alle er med til at godkende og validere domæner anvendt til at afsende e-mails.
Derved minimeres risikoen for at uvedkommende kan udgive sig for at sende mails fra jeres domæner, og sikrer ligeledes at levering af legitime e-mails lander i modtagernes indbakke.
Det er også muligt at opsætte advarsler på indgående e-mail, hvis e-mails virker mistænkelige eller fx markering af at alt ekstern post tydeligt skal markeres.
#2
Kryptering af e-mails
Mange enheder og systemer er i stand til at sende e-mails fx printere, scannere og økonomiprogrammer. Printere og scannere kan sende indscannede dokumenter direkte til din mail – Oftest er disse ikke krypterede med TLS, hvilket kan skabe problemer når personfølsomme informationer sendes. Det samme gør sig gældende hvis økonomiprogrammer ønsker at sende dokumenter til en e-mail.
Vi sikrer at du får muligheden for fx at kryptere dine indscannede dokumenter, så hvis trafikken skulle havne i de forkerte hænder, så kan indholdet ikke læses.
#3
Spampolitikker
Der er e-mail vi gerne vil have, og så er der e-mails man ikke vil have. Det indbyggede spamfilter som arbejder efter avancerede spampolitikker, fjerner uønskede spam e-mail som sendes til din virksomhed.
Vores spamfiltre og politikker holdes opdaterede og kørende efter best-practice. Derved sikrer vi at din virksomhed ikke overdynges med uønskede e-mails, som dine medarbejdere skal bruge tid på at læse og så efterfølgende slette.
#4
Trusselsanalyser
Løsningen scanner og analyserer filer som sendes til dine medarbejdere. Hvis der opfanges noget mistænkeligt som en virus eller malware, vil e-mailen ikke blive leveret. På den måde minimeres brugerfejl, som kan resultere i åbning og deling af uønskede og farlige filer.
Links til hjemmesider, som sendes i e-mails, vil også blive scannet inden medarbejderen kan trykke og besøge siderne. Hvis et given link anses som skadeligt, vil medarbejderen blive afvist, og kan ikke besøge siderne.
#5
Håndhævelse af politikker
Politikker i din e-mail-løsning, skal være med til at beskytte dig og dine medarbejdere, men også gøre jeres hverdag lettere. I vores løsning, hjælper vi jer med at implementere og håndhæve politikker.
Eksempler på politikker som kan implementeres: Begrænsninger på hvor store vedhæftninger der kan sendes. Bestemmelser for hvor længe e-mails skal gemmes og genskabes efter sletning.
Alt det gode samlet
Løsningen indeholder autentifikations-mekanismer som SPF, DKIM, DMARC og meget mere.
-
Hvad er SPF?
SPF står for Sender Policy Framework og er en e-mail-godkendelsesprotokol og en del af e-mail-cybersikkerhed, der bruges til at stoppe fx phishing-angreb. Det giver din virksomhed mulighed for at angive, hvem der må sende e-mail på vegne af dit domæne.
-
Hvad er DKIM?
DKIM står for DomainKeys Identified Mail og er en e-mail-godkendelsesmetode designet til at opdage forfalskede afsenderadresser i e-mails (e-mail-spoofing), en teknik, der ofte bruges til phishing og e-mail-spam.
DKIM giver modtageren mulighed for at kontrollere, at en e-mail, der hævdes at komme fra et specifikt domæne, faktisk er godkendt af ejeren af det pågældende domæne. Det opnås ved at anbringe en digital signatur, knyttet til et domænenavn, til hver udgående e-mail-meddelelse.
Modtagersystemet kan verificere dette ved at slå op i afsenderens offentlige nøgle offentliggjort i DNS. En gyldig signatur garanterer også, at nogle dele af e-mailen (eventuelt inklusive vedhæftede filer) ikke er blevet ændret, siden signaturen blev påført. Normalt er DKIM-signaturer ikke synlige for slutbrugere og påføres eller verificeres af infrastrukturen frem for meddelelsens forfattere og modtagere.
-
Hvad er DMARC?
DMARC står for Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance og er en e-mail-godkendelsesprotokol. Det er designet til at give e-mail-domæneejere mulighed for at beskytte deres domæne mod uautoriseret brug, almindeligvis kendt som e-mail-spoofing.
Formålet og det primære resultat af implementeringen af DMARC er at beskytte et domæne mod at blive brugt i virksomheds-e-mail-kompromittering, phishing-e-mail, e-mail-svindel og andre cybertrusselsaktiviteter.
Basic
Mail Security
20,-
pr. bruger pr. md
- E-mail verification management
- Threat protection management
- Spam policy management
- Vedligehold
- + yderligere funktioner
Mest populære
Pro
Groups & Teams
29,-
pr. bruger pr. md.
- E-mail verification management
- Threat protection management
- Spam policy management
- Vedligehold
- Mailbox policy management
- Antiphising management
- Securemail management
- + yderligere funktioner
Anvendes allerede af millioner
Bygger på kendt og gennemtestet teknologi
Modern Management er primært bygget på teknologi fra Microsoft. Deres værktøjer, anvendes af millioner af brugere på verdensplan og er derfor gennemtestet.
Ofte stillede spørgsmål og svar om Mail Security Management
Tryk på spørgsmålet, for at få svaret.
-
Hvordan fungerer en løsning rent teknisk?
Med Mail Security Management får du sat strøm til mange af de administrations- og sikkerhedsfunktioner, der findes i Microsofts portefølje af løsninger fx Defender for Office 365. Vi konfigurerer løsningen efter best practice og tilpasser den din virksomhed. Herefter holder vi øje med udviklingen og tilbyder løbende ajourføring, så den etablerede løsning holdes ajour.
-
Hvilke virksomheder har brug for en løsning?
Alle virksomheder der ønsker en sikker e-mailløsning, og som anvender Microsoft, kan have glæde af Mail Security Management.
-
Hvilke licenser kræves?
Mail Security Management bygger på standardfuktioner i Exchange Online, samt teknologi fra Defender for Office 365 licensen.
Vi anbefaler en Microsoft 365 licens eftersom licensen både giver adgang til Exchange Online og indeholder beskyttelsen fra Defender for Office 365.
Vi anbefaler som udgangspunkt Microsoft 365 E3, Microsoft 365 E5 eller Microsoft 365 Business Premium. Vi hjælper med korrekt valg af licenser.
-
Hvordan kommer jeg i gang med en løsning?
Du udfylder formularen på denne side, ellers kontakter du os direkte på 69 16 00 04 eller information@itm8.com. Vi aftaler tidspunkt for en demonstration af løsningen, hvorefter vi aftaler det videre forløb.
-
Hvor lang tid tager implementeringen af en løsning?
En indledende workshop vil afklare det nøjagtige forløb. Typisk tager det kun 2-4 uger.
-
Hvad skal jeg forberede for at komme i gang?
Skab gerne overblik over hvilke e-mail tilføjelser du allerede anvender i dag. Det kan fx være 3. parts spamfilte, virusscannere eller lign. Noter evt. hvilke enheder (Foruden computere og telefoner) der kan sende e-mails. Dette er ikke en nødvendighed for at komme i gang med den indledende workshop.
-
Hvad skal jeg forberede for at komme i gang?
Du behøver som udgangspunkt ikke forberede noget inden du har været i dialog med en af vores konsulenter. På baggrund af en kort samtale som danner grundlag for din løsning, vil alle spørgsmål blive besvaret.
Hvis du vil forberede dig, kan du skabe overblik over dine lokale og cloud relaterede filbiblioteker. Dette er ikke en nødvendighed for at komme i gang med den indledende workshop. Vi hjælper dig gerne med at skabe overblikket.
-
Hvilke Microsoft-produkter kan Device & Identity Management bruges med?Microsoft 365 findes i en del udgaver med mulighed for udvidelser. Vi anbefaler Microsoft 365 E3, Microsoft 365 E5 eller Microsoft 365 Business Premium, som grundsten.