Gå direkte til indhold
 

B2B Backbone

Effektiviser virksomheden med en elektronisk samhandelsproces til Business Central / NAV

B2B Backbone giver din virksomhed mulighed for at håndtere samhandelsprocessen elektronisk igennem Business Central / NAV. Hvis din samarbejdspartner benytter sig af samme system, giver det begge virksomheder mulighed for at dele dokumenter med hinanden, igennem B2B Backbones egne elektroniske format.

Hurtig integration i virksomheden

Det er yderst simpelt at komme i gang med B2B Backbone – næsten for simpelt. Efter du har kontaktet itm8, kræver det kun to simple skridt. Download systemet. Installer systemet. Du er nu klar til at benytte elektronisk samhandel. Vi hjælper selvfølgelig fra start til slut og uddanner din virksomhed, så i er parate til at udnytte mulighederne fuldt ud. Skulle der forekomme spørgsmål hen ad vejen, er der mulighed for at trække på vores supportafdeling.

Få et bedre samarbejde med dine samarbejdspartnere

Med en elektronisk samhandelsproces, har du mulighed for at huske egne ordrer og dine samarbejdspartneres ordrer fra gang til gang. Den information kan efterfølgende bruges til statistik og fremadrettet behandling og opfølgning. Med B2B Backbone får du altså en intelligent løsning, der effektiviserer dit samarbejde med dine samarbejdspartnere.

Samarbejdet forbedres med følgende fordele:

  • Modtag en e-mail når leverancen er afsendt fra leverandøren
  • Få besked ved ændringer i antal, pris eller leveringsdato
  • Opsamler erfaring om varekonteringstabeller, så arbejde med varenumre effektiviseres

Effektiv og hurtig kommunikation

Med B2B Backbone kan du forvente en transmissionstid på 30-180 sekunder. Du kan derfor forvente, at dine samhandelsprocesser kan foregå effektivt med hurtig kommunikation.

Skal vi optimere din arbejdsgang med et effektivt add on?