Action List
Leveringssikkerhed og overblik over forsyningskæden
Action List synliggør forsinkede aktiviteter og andre opgaver som kræver opmærksomhed, på en nem og overskuelig måde. Det hjælper medarbejderne med at komme til bunds i opgaverne og med at undgå forsinkelser i forsyningskæden. Løsningen hjælper din virksomhed med at være på forkant, undgå forsinkelser i forsyningskæden og med at få større leveringssikkerhed. Du får lynhurtigt overblik over dagens opgaver på tværs af organisationen, en markant stigende leveringssikkerhed og dermed gladere kunder.
Derudover er løsningen et nyttigt værktøj for den enkelte medarbejder, fordi det giver dem et hurtigt overblik over de daglige opgaver.
Gør arbejdsdagen mere enkel og spar tid med Action List
Applikationen fungerer ved at markere dem du vil overvåge. Når medarbejderen starter sin arbejdsdag, vises opgaverne som ”Tiles” på skærmen og er tilpasset til den enkelte bruger. Det giver dermed et hurtigt overblik over de opgaver, der kræver deres opmærksomhed samt handling. Det kunne f.eks. være:
- Forsinkede produktions- eller indkøbsordrer
- Forsinkede salgslinjer
- Kunder der skylder virksomheden penge
- Leverandører som virksomheden skylder penge
Rydder op og øger leveringssikkerheden
En kendt dansk virksomhed gik på kun tre måneder fra uoverskueligt rod, til at få totalt styr på opgaver og logistik efter at medarbejderne benyttede Action List til at rydde op. Resultatet er, at de nu er på forkant med opgaverne og deres leveringssikkerhed er steget markant. Man kan sammenligne Action List med Supply Chain Management på systemniveau.
Hvem kan bruge Action List
Action List kan købes til og bruges med Microsoft Dynamics® 365 Business Central og Dynamics NAV. Alle virksomheder uanset branche kan få overblik over leverancer og lagre, få optimeret leveringssikkerheden og ikke mindst gladere kunder.