Gå direkte til indhold
 

Continia Expense Management

Få overblik over alle dine kvitteringer og udlæg i Business Central / NAV

Det kan være en stor opgave, at få styr på alle medarbejdernes udlæg og kvitteringer til det endelige regnskab. Det kan være yderst tidskrævende for ethvert bogholderi. Specielt i virksomheder, hvor medarbejderne tit er på farten. Continia Expense Management er den eneste løsning på markedet, hvor du kan få styr på dine udlæg og kvitteringer ved hjælp af din smartphone, browser og Business Central / NAV.

Få let fysiske kvitteringer ind i Business Central / NAV

Hvad end du bruger iPhone, Android eller Windows telefon, kan du let får dine fysiske kvitteringer ind i dit ERP-system, ved at tage et billede af kvitteringen. Derefter skal der kun udfyldes en hurtig formular og derefter sendes kvitteringen. Ved hjælp af Business Central / NAV bestemmer virksomheden selv, hvilke felter der skal udfyldes. F.eks. kontonummer, afdelingskode, projektkode eller andet. Ved hjælp af Continia Expense Management app’en, kan alt gøres offline. Du kan derfor let holde styr på dine kvitteringen, selvom du er i udlandet eller befinder dig et sted uden internet.

Elektroniske kvitteringer i dit ERP-system

Får du kvitteringer sendt elektronisk til din e-mail, kan du også med Continia Expense Management nemt sende dem videre til økonomisystemet På samme måde som med fysiske kvitteringer, skal du blot udfylde samme formular og videresende den elektroniske kvittering.

Erhvervskørsel i privat bil gjort let

Ved hjælp af den app der følger med Continia Expense Management, er det nemt og hurtigt at registrere erhvervskørsel i privat bil. Via Google Maps udfyldes informationerne automatisk og kilometerafstanden beregnes automatisk. Derefter bliver et billede af ruten og informationerne sendt direkte ind i Business Central / NAV. Den automatiserede proces sparer medarbejderne for en masse tid, og bogholderiet får deres kvitteringer med det samme. Det sikrer en hurtig og effektiv håndtering af rejseaktiviteter.

Skal vi optimere din arbejdsgang med et effektivt add on?